З 01.03.2015 подача інформації до НКЦПФР (як особливої, квартальної так і річного звіту) здійснюється виключно у електронній формі із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення
та електронного цифрового підпису (ЕЦП), а не в паперовому як було раніше (Рішення НКЦПФР від 16.12.2014 №1713 "Про затвердження Змін до Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів»)
Таким чином, всі емітенти для подання звітності до комісії в електронному вигляді повинні:
1. Отримати ЕЦП керівника та електронну печатку Товариства.
2. Придбати та налаштувати програму, що накладає ЕЦП та відправляє звітність до Комісії
На сьогоднішній день в Україні існує тільки два програмних продукти, що дозволяють здійснювати безпосереднє підписання та направлення інформації до Комісії —
це Система правового електронного документообігу (СПЕД) та «НДУ-Звіт». (порівняльна характеристика наведена у Вкладенні).
На нашу думку СПЕД більше задовільняє сучасним реаліям тому ,що обходиться дешевше та підтримує ключі, які можна отпримати майже у кожному місті України
СПЕД можна завантажити на нащомусайті: WWW.SIGN.PAT.UA
Вартість активації програми - 500 грн.
Вартість ключів - БЕЗКОШТОВНО*!
*Якщо використовувати ключі АЦСК Міндоходів.
Адресу найближчого відділення можна подивится за посиланням: http://acskidd.gov.ua/contacts.
Ключі, що використовуються у М.E. DOC, програмою СПЕД, на жаль, не підтримуються.
З питань активації та використання програми телефонуйте:(061) 222-11-40, (061) 222-52-82